Fredag

2011-01-07 @ 09:42:12

Hejsan

I dag är de fredag och jag har inget spikat förutom bvc kl två för vi ska med Ingrid på femårskontroll.

Det ska bli en riktig mys dag och nu ska jag göra mig lite kaffe och frukost sen kommer min sessa hem och då ska vi nog gå ut och få lite luft, affe sover fortf

I natt va de dags igen att gå ut me Affe han höll på krafsa på dörren, tjöt som en gris och hoppade upp i fönstrerna så jag misstänkte att han va nödig men icke han skulle efter löptikar och så smet han så jag jagade han runt hela området i natt...

Gårdagen va hur trevlig som helst med god mat, hockey och inte minst trevligt sällskap, dock känns huvudet lite tungt efter vinet men de kan de vara värt.

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback