Fredags mys

2011-01-28 @ 19:39:16

Äntligen fredag kväll denna dag har barat sprungit i från mig men har hunnit med en hel del.

Åkte till stan vid två och plockade ordning på spat sen drog vi och storhandla och syster höll på att bli galen på mig för de tar tid när jag handlar måste kolla på allt och kolla innehåll och att det inte är en massa skit i det man köper. Självklart så glömde jag en del men de får handlas på coop nån dag.

Nu myser jag med min lilla tjej som jag bara älskar så gud vad skulle man göra utan henne =) hon hade köpt tulpaner till mig i dag hon min lilla sessa hon vet att jag älskar blommor.

I morgon finns inte mycket planerat mer än tvättstugan för nu är de fullt i tvättsäcken så de ska bli avklarat och svabba av golven.

Se om mina kära vänner vill hitta på något i morgon efter lunch...

Ha en fortsatt fin kväll <3<3<3



gulliga tjejer <3


God mat =)




Lite dimmigt i bubbelpoolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback