Frukost

2011-01-03 @ 08:41:19



Vaknade av att magen skrek efter mat och jag kan säga att efter helgernad frosseri är de knappt en känsla jag känner igen, men som sagt de är nytt år med nya matvanor så ännu en gång är sockret bannlyst.

Gick upp och bredde mackor till lillan och själv gjorde jag i ordning äggröra men attans baconet hade låg visst kvar i affären så de fick bli utan men i morgon blir de ett par skivor stekt bacon till.

I dag har vi inga planer alls förutom en promenad me Affe då. Ska höra med Lisa och Tindra vad de ska hitta på.

Nu ska jag fylla på dagens andra kopp kaffe men funderar på att börja dricka grönt tea och jag som inte ens dricker tea men man får väl lov att lära sig.
Funderar på om valbobadet har öppet om man skulle gå dit i em och ha en måbrakväll där me bad, bastu inpackningar o bara en massa mys.

Ha en bra dag punkt nr 7 tror ja de är dags för senare eftersom jag inte skrev specefikt igår om punkt 6 men i de stora hela skrev ja ju vad vi åt så de får duga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback