goaste vänner

2011-01-09 @ 19:05:42

Hej i dag har dagen ängnats åt att umgås me de goaste vännerna, först kom Karro och xander och vi myste lite grann och ungarna lekte på.

Jag passade på att gå till affären och en promenad med Affe och på vägen hem hade kassen gått sönder utan att jag märkt av det så hälften hade typ ramlat ur och de upptäckte jag utanför huset så de va bara att knalla tillbaka samma väg och plocka varor.

Hemma gjorde jag mat de blev fläskfile och pommes till de andra och bönsallad till mig eftersom jag inte äter kolhydrater.

Så nu är vi mätta och belåtna och sen efter maten kom Lisa och Tindra, barnen lekte på och vi hade vuxenprat så skönt att prata om vuxna saker och med vuxna när man är med barn hela dagarna.

Nu är vi ensamma hemma och kollar bompa men snart är de sängen för Ingrid som ska till dagis i morgon och jag tror Ingrid längtar mycket nu efter det och jag med så jag kan ägna dagen åt studier.

Ha en fortsatt bra kväll <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback