Godmorgon Sverige

2011-01-21 @ 07:36:21

Hipp hipp i dag är de fredag men egentligen gör de ingen skillnad då jag haft hemma studier i veckan eller vad man kan kalla det. I natt har jag sovit bra men vaknar alltid runt tre men varför har jag inte den blekaste  om.

I dag ska jag njuta av en längre runda på min prommis känner för att ta ut mig riktigt.

Nu har jag precis serverat frukost åt Ingrid det blev plättar med grädde och sylt och och bacon till det. Jag har kommit på att Ingrid helst äter riktig mat till frukost vilket inte gör mig nå för då vet jag att hon äter. Hennes syster va likadan när hon va liten.

Nää dags att fylla på kaffekoppen och gosa lite me hjärtat.

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback