Godmorgon

2011-01-22 @ 09:55:08

Hua de känns som jag är så bakis som man bara kan vara men de är jag naturligtvis inte. Är trött som en gnu har sovit som en kratta denna natt. Ingrid har strulat med sömnen i natt det är mardrömmar som spökar stackarn :(

I dag ska jag försöka få med mig Ingrid på en prommis me Affe sen blir de äta lunch hos syster de blev mycket kvar igår.

Sen på em kommer Johan och hämtar Ingrid som ska sova där till i morgon och jag ska ha filmmaraton har hyrt en massa filmer som jag ska hinna se en serie är på 15 timmar så jag vet vad jag ska pyssla med.¨

Min hals och näsa har börjat protestera oxå så en lugn hemma kväll sitter fint.

Nää om man skulle få nåt gjort vi sitter i pyjamas båda två fortf och kollar på Robin Hood.

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback