I dag är det en ledsen Anna

2011-01-31 @ 11:13:25

Hej och godmorgon eller det är nästan lunch

I dag är jag helt förstörd jag känner för att ge upp jag är så fruktansvärt arg och ledsen :(  csn hade dragit 4500 kr från mitt konto skit kul !! och Ingrid vägrar gå till dagis hon är ledsen och vill inte dit vad gör man som mamma när ens dotter låser in sig och vägrar gå dit?? jag har varken ork eller lust att ta den dusten i dag jag orkar inte!!! Ingrid undrar varför mamma gråter men vad ska man svara på det jo mamma har typ inga pengar jag är tjock ingrid det jag planerat i helgen ställs in fan fan va jag är less.

Har ingen matlust heller och ingen lust att göra någonting vi skrotar fortf i nattkläder. I dag känner jag mig som en usel mamma... Ingrid leker på sitt rum och jag sitter och deppar i soffan.

Men något som är skönt är att alla räkningar är betalda så de behöver jag inte oroa mig för men sen att de ekar i plånboken är en annan femma.

Hoppas ni får en betydligt bättre dag än vad jag har <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback