Jag är en idiot....

2011-01-11 @ 21:21:15

Idiot kanske va att ta till men jag är naiv och kärleksfull som tycker om att vara och umgås med människor och vill ge alla en chans men när man gett en människa fler chanser än den förtjänar får de va nog ok har man varit oense eller blivit missförstånd så kan man få en ny chans men där går gränsen from nu jag tillåter mig inte att bli stampad på kastad skit på eller ignoreras utan vill man inte vara min vän eller behålla min vänskap kan man väl säga de rakt ut.

Folk som inte svarar när man ringer eller messar som annars gör de då blir man ju för fan orolig att nåt hänt och där kommer min moderliga sida in att jag vill ta hant om alla och alla ska må bra kring mig , de handlar inte om besathet eller sjukt pådrivenhet utan att jag BRYR MIG!!

Varför inte säga upp kontakten om man anser att man inte har nå att säga varann eller vill vara ens vän är väl inte för mycket begärt ?? jag kan göra de för jag väljer vilka jag vill ha i mitt liv och ta tid från den dyrbara tid man har.

Jag tänker bli en sur jävla bitch from nu så kan andra kan jag!! ingen ska utnyttja min vänskap så bitchar både män och kvinnor se upp nu har den största av bitcharna skapats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback