Kärringen från helvetet

2011-01-24 @ 08:37:39

Godmorgon eller inte;) jag har världens mensvärk så de känns som min mage ska gå av på mitten och den sitter även i ländryggen, Min barnmorska sa att de skulle bli bättre efter jag fött barn, jo tjena de har nästan blivit värre. Nån spiral är inte att tänka på jag tänker varken stoppa in nån sån eller massa hormoner då jag inte har ett förhållande det känns bara onödigt.

Mitt humör är värre en satan själv dagarna innan och ett par dagar under, ingen ide att bråka me mig dessa dagar, jag känner inte igen mig själv.

I dag är det måndag och Inga ska till dagis om ett tag och jag ska hem och värma vetesäcken och krypa ner i soffan och vänta på att det vänder. En promenad står på schemat efter lunch och ska leta lite böcker till nya kursen.

I em vill jag träffa mina tjejer så ska se vad d har planerat.

Nää nu ska jag ringa vetrinären.

Ha en fin dag <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Nina: Mamma till theo & ludvig <3

Hej vännen!

Tack så mycket, vi är inte helt färdiga ännu heler.

men det tar tid och man ändrar sian ider mm :)



ja det vore verkligen super skoj om ni ville komma ut och hälsa på oss :)



nästa vecka ser bra ut, hör av dig om du får till de så ja vet om jag ska säga till så theo ej ska gå på förskolan. han går tisdag, onsdag och fredag mellan 9-14!!

kram kram

2011-01-24 @ 11:35:27
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback