Killar

2011-01-30 @ 20:02:35

Jag kan bara inte låta bli att titta på folk när jag är i badhuset och se hur olika vi är vilka olika kroppar som finns. Det fanns en kille som va riktigt fräsch så jag satt i bubbelpoolen och spanade in han men sen ser jag hans fötter och han hade världens äckligaste tånaglar långa och gula :( då va han inge fin längre... killar ska bry sig om hela kroppen inte bara de som är synligt. Ja jag vet jag låter kräsen men hygien är viktigt för mig. Ok jag är långt i från perfekt och har ingen som helst rättighet att klanka på andra men fötter ska vara välvårdade inte långa naglar och trasiga hälar som rispar mot benen när man kelar.

En annan sak jag stör mig på är alla gorillor dvs mattor på ryggen, visst man kan inte rå för om man råkar ha de generna men jag skulle ta bort det om jag va man i allafall om jag såg ut som en apa. Jag menar vi kvinnor vaxar, rakar osv för både oss själva men även för andra vi skulle inte gå till badhuset med värsta busken som en bäver och se skit glad ut - titta jag vaxar mig inte mitt könshår kan jag fläta.

Män med hår på bröstet är bara sexigt det är manligt och annat hår med men inte en kille i små tanga med alldeles för mycket hår som sticker ut, tanga enligt mig är det värsta en man kan ha så man ser hela paketet, hallå lämna lite åt fantasin.

Men de är härligt att se alla kvinnor i alla dess former och utseende och man inser snart att man ser ganska normal ut och att det finns de som är betydligt tjockare som har en  bikini som är fem stl för liten som skär in både här och där.

Nja nog om det men visst är det kul att iakkta folk speciellt utan kläder.





Eller vad tycker ni är inte lagom bäst? självklart är det upp till var och en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback