Liten är sjuk

2011-01-25 @ 08:54:59

hej och godmorgon =)

Blev inge skola i dag då lilla fröken är sjuk ja inge feber och så men hon har ont i huvudet och fryser och allmänt trött så hon får vara hemma i dag.

I natt har M spökat i mina drömmar igen med denna gång va drömmen sjukare än vanligt de va så att han hade skaffat ny flickvän som va ung och snygg och jag gjorde allt i min väg för att skrämma i väg henne, så ond är inte jag !! men otäckt när drömmar känns så otroligt verkliga och drömmen följer en resten av dagen.

Nog om det jag blir bara irriterad för jag försöker glömma men jag kan inte!!!

I dag blir det en hemma dag med film och mys ska försöka få syster att handla åt mig lite.

Mer spännande än så blir det inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback