Min stackars ögonsten

2011-01-22 @ 11:02:46



Jag är så ledsen det är något som inte står rätt till med min hund han har vid flera tillfällen börjat skaka som en dåre utan anledning och i dag hände det igen så nu försöker jag få tag ien vetrinär för rådgivning så vi kan få en tid på mån för att hitta eventuellt fel eller kunna utesluta vissa sjukdomar.Det värker i hjärtat när ens bebis inte mår bra och det ser ut som han får ett epelepsi anfall men jag vet inte jag är ingen expert på sjukdomar men som sagt man blir minst sagt rädd och Ingrid stackarn börja gråta för hon tror "sin lillebror" ska dö. Nu ska jag krypa ner i hundsängen och gosa med min fina fina bebis <3 Om nån vet vad det kan vara så snälla lämna en kommentar jag har googlat lite och ska fortsätta med det


Kommentarer
Postat av: Agge

Men fy vad otäckt det låter. Vill inte skrämma dig men en kusin till mig hade en hund som fick epelepsi.Hoppas du får kontakt med en veterinär snart.....stackars Alfons. Kramar till er alla tre.

2011-01-22 @ 11:19:29
Postat av: anna karlsson

Tack Agge för omtanken =) vi ska till vetrinären på måndag.

2011-01-22 @ 11:34:48
Postat av: Mimmi

Min första tanke är eventuell urinvägsinfektion?

2011-01-22 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback