Mina goa

2011-01-29 @ 20:42:57

Gokväll kära vänner =)

I bland blir de lite färre uppdateringar som när man har fullt hus.

De va så skönt att vara ute i solen i dag trots kylan men vi åkte sjärtlapp ohh va de är skoj och nu går de riktigt fort när de är is i backen =)

sen drog vi upp och käkade sen hem och barnen lekte medans vi tog en kaffe. Lisa och Tindra blev kvar till åtta vi åt godis och titta på tv och ungarna fick plättar vi va mätt sen lunchen ok av godiset oxå :( att jag inte lär mig men de är en ny dag i morgon men nu har jag jätte ont i magen.

Älskar såna här dagar när man får vara med sitt barn och bästa vänner och bara umgås och ännu mysigare när de är sommar och man kan grilla och vara ute hela dagarna.

Nää ses senare

puss <3<3<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback