nerdragna persiener

2011-01-23 @ 09:44:32

Godmorgon söndag

Vaknade av mig själv kl sju men valde att somna om en och en halv timme, vaknade av en uns oro i kroppen och små ångest.

Har haft en och samma dröm en längre tid nu och den handlar om en viss man som jag valt att göra ett avslut med pga vissa omständigheter, mer tänker jag inte gå in på det. Jag saknar han så fruktansvärt vissa dagar och speciellt efter att drömt om han om nätterna. Vissa dagar finns han inte alls i mina tankar eller så betyder han noll för mig, han har svikit mig och det gör ont.

Men i dag är han åter i mina tankara och det bekymrar mig att inte kunna släppa taget. Men inget rår ju på sina drömmar jag antar att det har med ens undermedvetna att göra, att vi inte hade ett bra avslut. Nog om det.

Nu ska jag knäppa igång serien som jag började med i går men somnade efter en stund. Persienerna är nerdragna och filten är på.

Efter lunch kommer sessan hem få se vad vi hittar på då.

Ha en underbar dag <3<3<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback