Njuta

2011-01-15 @ 12:29:59

Våran förra lärare pratade om njutning av att skriva en tenta eller ett arbete och att känna njutningen när en är klar och inskickad, men va f*n är den nu!!! jag vill ha njutning men antar att den inte infinner sig förän mån kl 10:00.

Denna tenta har varit den absolut tråkigaste jag nånsin gjort och tyvärr tror jag de kommer visa sig i betygsättningen jag försöker att resonera och diskutera men inte så j*la lätt när man inte är motiverad och inte fattar vad man läser, bara flumm i böckern och ordbajsande från min sida.

Nu har vi ätit lunch och ska snart göra oss klara inför julgransplundringen, Ingrid vill inte ha finklänning hon vill ha jeansklänning men hon får göra som hon vill =)

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback