Nya tag

2011-01-23 @ 12:12:30

Den här helgen har varit en helg med massa "mumma" dvs onyttigheter men man måste även unna sig annars kommer man att hetsäta eller döö av tritess.

Söndagar tycker jag personligen är bra starta om dagar för då är man på g igen.

Har inte hunnit med nån längre promenad men de ska bli en snart för vädret är underbart.

Sen väntar middag hos syster.

Den här veckan som kommer kommer det att hända en del roliga saker att se fram emot, dels börjar en ny kurs i skolan så i dag ska jag leta fram mitt schema så jag vet tider och dagar. En storhandling är verkligen behövligt det ekar nästintill tomt i kyl och frys.

jag ska även hinna med att bädda rent i sängarna och dra en sväng me snabeldraken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback