Onsdag 08:40

2011-01-12 @ 08:46:19

Godmorgon=)

Vad de ska va svårt att komma upp på morgonen, fick sällskap i sängen i natt och har sovit som en kratta och i morse beordrade Ingrid mig att lägga mig ner och va tyst - tyst mamma sov i stället ;) Men nu är vi uppe och äter frukost och Inga ska snart till dagis och jag ska ta en långpromenad till mamma och försöka få rätsida på tentan. Funderar på att muta henne att göra den hehe

I dag blir en bra dag de har jag bestämt mig så är de bara. Fokus på skolan och min resa i nyttigheternas värld.

Känns bra de här me nya kosten i dag måste jag inhandla lite mat eller mat utan ingridienser som ska finnas hemma för att kunna laga lite av nya kosten. Vissa saker vet jag inte ens vad de är men de ska bli intressant.

Ha en bra dag så ses vi senare <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback