Onsdag

2011-01-26 @ 09:54:20

gomorgon eller förmiddag,

I natt har jag sovit med Ingrid i hennes pyttesäng så jag känner mig ungefär som en ostkrok som är mer böjd än vanligt. lämnade på dagis kl nio och sen blev de en skön promenad =) nu sitter jag här och tar igen mig innan jag ska hoppa in i duschen och möta upp mamma i centrum.

Jag skulle bli bjuden på lunch hemma hos henne och pappa de hade gjort nån god lchf gratäng, ja både mamma och syster har hakat på dieten nu så nu är jag mer peppad än någonsin. Man har lite motstånd och när man är med dom behöver man inte vara orolig att massa gottigheter slinker ner.

Jo hur de går med min diet jo då de går bra men just nu står de lite still men kan bero på att jag har kvinnoveckan och då brukar jag svälla upp nåt kilo men jag kämpar på med kost och motion.

Nää nu ska jag sätta lite fart

Ha en fin dag mina kära <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback