Operation storstädning

2011-01-08 @ 10:56:27

Hejsan förlåt för dålig uppdate men jag va lite trött igår.

I dag ska julen ut och våren in =) det ska städas utav bara f.n dammas, dammsuga och skuras.

Ingrid är jätte duktig och hjälper till, lillgumman =)

Natten har innebärit dålig sömn eftersom vi va på femårskontroll så fick Ingrid spruta och fick feber i natt, hon va som en kamin men nu är allt som vanligt.

Hennes utveckling va över kvalificerad de känns ju bra men hon är duktig hon skríver, ljudar och läser kortare ord och älskar att räkna. Men hon låg under kurvan på längd och vikt så vi ska tillbaka för vidare utredning och även träffa en dietist. Jag har sedan Ingrid haft problem med att få henne och äta vilket är ett stort bekymmer och otroligt påfrestande.
men  nu ska vi få hjälp med det.

Nu går tvättmaskinen i fullgång och jag ska fortsätta med fejandet här hemma.

Få se vad kvällen har att erbjuda ska nämligen iväg på trevligheter i kväll är det meningen och ingrid ska ev sova hos en kompis i kväll.

Ha en fin dag mina vänner <3<33<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback