Parkbadet

2011-01-30 @ 17:03:27










Hej i dag har vi varit på parkbadet och badat och Ingrid bara älskar att bada vi hade även morfar med oss =) jag åkte orangarutchkanan i dag för jag hade lovat Ingrid men shit jag ångrade mig i samma sekund som jag kom upp de va säkert 15 år sedan sist och jag som hade tänkt åka den gula som är lika hemsk men den va stängd. Det va bara att åka och se glad ut jag trodde jag skulle döööö.

Det enda som va synd är att min allergi för klor fortfarande existerar så jag va alldeles flammig och kliade som fan.

Höll inte på få me Ingrid hem hon gick och la sig i bastun och vägrade komma ut hon tyckte de va så skönt.

På vägen hem stannade vi på donken för att köpa med mat hem jag tog en sallad duktigt va =)

Nu ska jag återgå till att lära Ingrid lilla alfabetet.

Puss och kram <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback