Phuuu

2011-01-08 @ 19:04:34

Oj vilken dag men nu är de skinande rent och de luktar ajax ända ut i trapphuset plus att all tvätt är upptvättad och julsakerna nerpackade.

Slängde mina halv risiga julbommor utom min fina amaryllis som precis slagit ut i full blomm den är så vit och fin.

Jag va iväg me Ingrid till syster vid halv fem för de skulle in till en kompis till Ingrid och sova där, invecklat men systers kille har en dotter som heter Alice och är åtta år och hon och Ingrid leker jätte bra.

Det va meningen att jag skulle åka till H i dag men när man har barn kan allt hända och i ärlighetens namn är jag slut efter dagen så jag skulle nog somna efter ett glas vin. Men de blir fler tillfällen och det snart hoppas jag.

Nu har jag precis duschat och ska knalla över till Lisa och mysa lite innan de blir en tidig kväll, ska passa på att plugga i morgon när jag är barnledig.

Ha en underbar kväll mina vänner




Ingrid som krypit in i Sagas bur, en sån i modell storre skulla man ha hehe skoja bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback