Punkt 4

2011-01-01 @ 13:54:46

Punkt 4 va i går men vem har tid att blogga på självaste nyårsaftons kväll...

Jag har som sagt i stort sett redan skrivit om gårdagens mat men ok frukosten va kanske inte den bästa men en skål med kvarglömda chips från dagen innan.

Lunch intogs hos mor och far där de bjöds på amerikanska pannkakor dagen till ära.

Mellanmål en barcardibrezer och förätt hummer med god vinfyllning med ett glas vitt till det.
Middag oxfile och potatisgratäng och ett gott röd vin till det

efterätt vaniljpanacotta med passionsfrukt och kaffe
sedan avslutades kvällen med en till drink.


Ja som ni ser innehöll dagens aktiviteter mestadels ätande.




                                               Vi kör punkt 5 på en gång som är vad är kärlek



Ordet kärlek för mig är så brett att de är svårt att beskriva kärlek kan vara kärlek till mina föräldrar och kärleken till ett barn som för mig anses som de finaste en människa kan få uppleva att få bli förälder.

Kärlek kan även vara kärlek till sina vänner sina syskon kärlek till en plats eller ja listan kan vara lång

Men det finns en känsla som är svårt att beskriva med ord utan måste upplevas och de är kärleken till en men  man eller kvinna. Den känslan går utanför alla gränser och som sagt i krig och kärlek är allt tillåtet.
Kärlek kan man egentligen inte beskriva med ord utan den måste upplevas för de går inte att sätta ord på kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback