så jävla less

2011-01-28 @ 13:00:30

Hej skrev ett inlägg tidigare men som vanligt krånglar blogg.se fan fan men i dag har jag sovit ut och tagit en skön promenad med Lisa i härliga solen, Nu har jag städat lite och ska ta en dusch sen in till stan och göra lite ärenden och handla lite inför helgen,lillan kommer hem i kväll, saknar henne nu =) I helgen har vi planerat att åka och bada så vill nån hänga me så säg bara till =) Nää snart kommer Marie och Annica och hämtar mig,förresten festen igår va jätte lyckad god mat och dryck med bubbel och bastu =) men kvällen blev tidig och skippase utgången orkade inte så jag tog bilen


hem och sov i stället. Ha en fin dag finaste <3<3<3

återkommer senare med lite bilder från gårdagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums vad pajen såg god ut (gick inte att skriva i det inlägget så skriver här ist) :) Såg att du skrivit ut din blogg-adress lite då och då på FB så tänkte kika in nu och säga Hej! Så hej på dig min gamle klasskompis :)

2011-01-28 @ 21:23:41
URL: http://neeva.blogg.se/
Postat av: anna karlsson

Hej hej men du är ju anonym så jag vet ju tyvärr inte vem du är :(

2011-01-28 @ 22:24:01
URL: http://trosmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback