Semlor helvete!!

2011-01-10 @ 12:55:18

Jag har gått och oroat mig en längre tid för att de ska bli dags för semlor jag har nästan blundat när jag gått förbi kyldisken för att inte se de där goda bullarna med alldeles för mycket grädde och underbar mandelmassa =)  JAAA jag älskar semlor jag skulle kunna leva på semlor men tror inte min bech 2011 tillåter denna diet... I dag skulle jag inhandla lite nyttigheter skulle till kyldisken och plocka på mig lite kalkonbröst men gissa va fan som låg brevid om inte de där jäkla semlorna och de skrek EAT ME EAT ME!!! kännde hur de börja rinna i munnen likt en hund efter korv jag stog och verkligen flåsade efter semlorn men gick till kassan med mitt paket kalkon och semlorna får avnjutas av nån annan tjockis i stället.

Ända sen i morse har tanken på semlor förföljt mig och jag har lovat mig likt en knarkare att inte köpa eller låtas bli bjuden på en enda för då är jag fast, sockerknarkare som jag är!!!

                                                      


Kommentarer
Postat av: Lisa

Smakade semlan bra :)

2011-01-10 @ 19:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback