Slapp söndag

2011-01-02 @ 16:43:39





Hej hoppas eran dag har varit lika slapp och skön som min =)

Har inte gjort mycket vettigt men en långpromenad med hundarna blev de och sen har jag i stort sett inte gjort mycket, va till affären för att köpa bilagorna som jag alltid gör ¨på söndagarna.

I dag fick man en dvd me yoga som jag ska ge mig på men enda nackdelen va att den va 60 min och med småbarn hemma hade de passat bäst me en på 30 min men jag får väl komponera i hop mitt eget program.

Känns bra de här me nya kosten så i dag har de bara ätits nyttigheter de blev kyckling och grönsaker till mig o chickenbits o pommes till Inga och David. David kom hit och åt och spelade lite spel me oss =)

Nu sitter lillan i badet och jag passar på att skriva ett par rader till er.

Ha en fortsatt bra dag och ta hand om varann <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback