Slö dag

2011-01-25 @ 18:45:55

Hejsan uppdate i dag men största delen har tillbringats i soffan under täcket.

Ingrid är inte alls speciellt sjuk utan hon lurade mig för att vara hemma , skitungen ;) men hon har varit tröttare än vanligt så hon kanske behövde en vilodag.

Vi va ut på en promenad till affären och handlade lite glass och dricka åt henne. Jag köpte mig en sallad på Natti som räcker två gånger om men gott va de =)

På em kom Lisa, Tindra, Karro och Xander hit och gjorde oss sällskap ungarna lekte på medans vi skvallrade och bara va.

Nu är de bompa sen läggning av sessan.

I morgon ska hon på dagis och jag ska ta en rejäl promenad, de rycker i ben och armar efter att röra på sig, plus att de ska brännas kalorier.

Vid lunch ska ev mamma och jag åka till sandviken på nån outlet och kolla lite träningskläder.

Ha en fin kväll mina vänner <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack så mycket, ja..det gäller ju bara att bestämma sig att nu J***ar typ. Hade inte orken att göra något åt vikten förut, men nu när man ska stå framför 100pers i en kyrka så blev man helt plötsligt Väldigt motiverad :-D



Lycka till med din kamp i viktdjungeln :-)

2011-01-25 @ 19:56:22
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback