snö helvete

2011-01-05 @ 17:06:09

Fy fan va jag är trött på snön nu de räcker me snöande orkar inte pulsa i snön min tjocka kropp klarar inte av de jag tror jag ska dö varje gång i antingen svettattack eller i hjärtinfarkt...

I dag tog jag och Affe en promenad till mamma och pappa dels för att jag skulle hämta hem Ingrid men även för att röra på michelinhyddan.

Va skönt när vi kom fram då bjöds de på kaffe följt av middag senare och jag va duktig inge ris till maten nää sånt skräp ska bort nu.

I dag är de min fjärde dag utan godis och nu känner jag knappt av suget längre och d är skönt. Va upp på coop i vanlig ordning och handlade, min nya kost finns tydligen inte på tempo men de kanske är bra då får jag mer motion.

nu har vi tvätts och de är inte så skoj men skönt att tvätta lakan och så där och slippa tvätta de hemma för i tumlaren blir de så skrynkligt.... intressant att veta va bäst att ni noterar.

Väntar in syster för en kvällsprommis och David som får sitta barnvakt under tiden.

Ha en fin kväll mina vänner.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback