Söndag Morgon

2011-01-09 @ 11:03:39

Gomorgon eller godförmiddag =

Utvilad i dag, nää men jag borde vara de. Blev väckt av telefon halv elva och de känns som jag sovit max nån timme.

sitter och väntar på att Ingrid ska komma hem från sina kompisar, saknar lillplutt nu.

De va meningen att hon skulle till Johan i dag men jag tycker hon sovit borta för mycket denna vecka så i kväll vill jag ha henne hemma och i morgon börjar dagis.

Hon får va hos Johan nästa helg i stället =)

I dag har vi inget planerat och de töar ute så uteaktiviteter känns mindre lockande så vi får se vad vi hittar på.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och kanske öppna skolböckerna efter ett par veckor,

 

Ha en bra dag mina vänner <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback