sover som en slaktad gris

2011-01-15 @ 08:32:03

Allvarligt måste va nå fel på min sömn jag kan sova 24 timmar om dygnet och ändå vara trött!!! hjälper inte att jag sover 8-9 timmar jag är trött har provat att sova mindre och mer men lika trött för det.... man ska inte klaga att man får sova men när man är trött dan efter och känns som man sovit en kvart så är de inge skoj.

Önskar jag kunde skänka ett par timmar till Karro så hon och lilla tjejen fick sova lite stackrarna jag lider me henne att inte få sova och nu när hon snart ska bli mamma behöver man all vila man kan få för att orka med :)

Nu är det frukost och bompa här hemma sen ska jag ta en prommis med affe och Ingrid får leka på sitt rum en liten stund medans jag är ute. Sen ska jag plugga ett par timmar va de tänkt och sedan ska vi svida om och gå och festa loss på mikaelsgården, whooho vilket party nja så långt fest jag kommer denna helg, bullar och saft går inte av för hackor de heller.

Ingrid har ju godislöfte men vaknade i natt och ville bryta de för hon vill ha godis i dag haha gullungen:) klart hon ska få de hon är ju trots allt bara fem år men nu har hon provat ett par veckor.

Hon mendade jag har ju hela rummet med leksaker så jag behöver inge fler så då kan jag lika gärna äta godis =)

Hoppas ni får en fin dag allesammans <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback