Sovmorgon

2011-01-05 @ 10:47:24

Guud så skööönt de är att sova tänk om man kunde få jobba med det att provsova sängar eller nå då skulle jag vara perfekt för jobbet =)

I går em va jag på bio och såg Änglagård den va så bra som alla andra änglagård. jag vet att många har dissat den men antagligen kanske för att de är för unga och inte sett de tidigare men skit samma jag satt och njöt och upptäckte fan va Jacob Eklund är hot !!! han är en man i min smak...

Jo jag har en crush på äldre män= mogna män, inga pensionärer där går gränsen

Efter bion blev de käk på olles ohh va gott och där sprack min diet, hade bestämt mig för en cesarsallad och vatten men slutade i nå helt annat men skit samma tänkte jag när jag ändå fuskar kunde jag ju ändå fuska mig till en efterätt;)

Kom hem vid nio då jag och syster tog en långpromenad för att sjunka maten.

I dag ska inte mycket göras ska snart gå ut me alfons till mamma och pappa och hämta Lillan och förhoppningsvis bli bjuden på lunch.

Men nu ska jag smälla i mig äggröra och bacon

Ha en fin dag mina vänner <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback