Står still

2011-01-18 @ 09:07:39

Tisdag morgon är det och det är snorhalt ute de känns  mindre lockande med dagens promenad men men får väl ta de försiktigt.

Har känt hopplöshet ett par dagar jag har ätit som jag ska (nästan, lite fusk) men inte mer än att det brukar visa sig på vågen.

Vågen har nämligen stått still ett par dagar, och då vill jag ge upp men lovade mig själv att kämpa på för så kan de ju vara, fettet minskar ju ändå och huvudsaken är att inte vågen går upp.

Men jag har i alla fall minskat - 1,1 kg på en vecka ska inte klaga jag vet.

I em är det massage som gäller ska bli riktigt skönt.

Funderar även att gå och hälsa på mina söta barn på skeppet en stund =)






Ha en fin dag och se upp för halkan <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

HEJ!

Du ska ta och mäta ditt midjemått också. Min våg har stått still men måttet har minskat med ca: 3 cm :)

Det känns ju bra

2011-01-18 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback