sunday morning

2011-01-16 @ 08:51:02

Godmorgon=)

shit måsta ha somnat på soffan i natt vaknade att nån ropade på mig - mamma vart är du? haha jag låg och sussade som en liten gris på soffan.

Gav upp med filmtittandet i går jag hade tre filmer och två va så kass så de är inte ens värd att nämna. När jag äntligen hittat en jag gillade så messade syster att de va Persbranth på tv så de fick bli den i stället =)

ja jag är torsk på han ;)

Har jordens skallebank i dag och de beror inte på för mycket vin för de vart en lugn kväll me en massa mys i stället,

Har proppat i mig en värktablett nu och väntar på att kaffet ska bli klart sen ska jag plugga klart en fråga och duscha innan jag åker till stan och träffar mina goa vänner från stan , vi ska plugga i hop i dag så jag hoppas jag är effektiv som sjutton.

Ha en fin dag mina vänner<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback