Syndare med stort S

2011-01-10 @ 20:07:26

jag bekänner jag är en syndare!!! pappa kom hit för att hämta lite grejor och han vet ju hur mycket jag älskar semlor och hade köpt med en till mig haha va säger man han ville bara vara snäll

Lisa höll på dog för jag hade just suttit och skrytit om hur duktig ja va och inte skulle äta en enda semla i år och den som känner mig vet att jag inte har den karaktären att låta bli.

Så fort Ingrid va i säng så sprang jag till kylskåpet tog fram semlan och njöt av fulla drag med att medans tuggandet intala att de här är inte så gott och de är första och sista semlan för i år.

Brevid låg högen med all kokböcker som jag lånat i dag med min nya diet och flinade åt mig, so what de är en ny dag i morgon.

Men en syndare är jag nog i högsta hugg eller ja en sockerknarkare på semlor =)

Ni andra njut av semlorna för mig kommer ni inte finna med en semla i munnen eller en kartong på varubandet i affären


Kommentarer
Postat av: Agge

Det var ju bra att jag fick veta det.....det är ingen ide att du försöker köpa semlor när jag jobbar för det är FÖRBJUDET.

2011-01-10 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback