Taskig uppdatering

2011-01-20 @ 18:58:16

hej den här dagen har verkligen varit fullspikad, började med en pw sen hem och städa och efter det upp på köpis för en lunch och lite shopping.

Blev en god cesarsallad på madame och inget bröd till bra va =) har faktiskt hållt mig på den hela dan det är helt otroligt hur mätt man blir på denna diet när man skippar kolhydraterna. Jag har nog aldrig mått så här bra inge illa mående eller uppblåst känsla efter maten.

På köpis va de grym rea så lite småsaker som underkläder och en tunika fick följa med men även en massa braatthasaker =) hittade tyvärr ingenting till Ingrid allt i hennes stl va slut men hittade en vårjacka och skor som jag ska köpa lite senare.

Middag i kväll blev plättar till lillan och turkisk yogurth till mig med färska bär i. Är så mätt i dag så jag storknar snart.
Letade efter en tynnre jacka att ha när jag tränar men icke ingenting hittade jag så jag får fortsätta den jakten nån annan dag.


I morgon är de fredag ska bli så skönt.

Ha en fin kväll mina vackra <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback