Tenta jäkel

2011-01-14 @ 15:04:36

Hejsan=)

Jag sitter i skrivande stund med den där hemska,äckliga, sliskiga skit tentan!! jag kommer verkligen ingen vart.. men har gjort två frågor av fem i alla fall men det hela är så otroligt ointressant!!! kanske har att göra med "spöket" våran trista lärare att göra. Jag brukar gilla att plugga men inte nu.

Snart kommer min älskling som jag längtat efter henne<3 ska även till tvätts snart och hämta tvätten de blev en stortvätt för att döda alla baciller av kräksjukan så nu kan man sova gott igen.

Ska även dansa med min kära vän snabeldraken en sväng innan vi gör helg.

Puss<3<3<3


Kommentarer
Postat av: karro

jag skrev inte något om att kvaliten var fel på kötten på saluhallen jag skrev bara att pastan var dyrare där en på Elidas och att den var tråkigt inredd. :)

2011-01-14 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback