Torsdag

2011-01-06 @ 09:33:10

Morning

I dag är de inte så roligt väder de SNÖAR!!! jag som bad om mindre snö men de ska tydligen komma mer
I dag ska vi inte göra mycket ska vänta på att Lisa hör av sig om barnen ska leka själv skulle jag behöva gå ut me Affe men det lockar inte allt för mycket.

känner mig som en ny människa efter en måbrakväll igår de va så skönt ett långt bad och inpackningar, insmörjningar,fotvård mm har gett mig själv tid att göra de minst en gång i veckan att rå om mig själv.

I dag är det dag nr 5 utan godis och önödigt socker och det känns bara bättre och bättre men det är inte helt borta. I dag ska jag ge mig på pannkakor med sojamjölk och dinkelmjöl... hoppas de smakar.

På em ska jag träffa en gamal vän ska bli mysigt längesen jag träffade han.....

Ha en bra dag återkommer i kväll med dagens punkt på listan

 
Vill bara tipsa om en super bra anskiktsmask som är billig och kommer från H&M den finns i flera sorter jag brukar köra på vanilj eller choklad och de doftar ljuvligt och rengör på djupet och ger huden en fin lyster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback