Värsta natten på länge...

2011-01-02 @ 08:51:14

Phuu va jag är trött denna natt har inte gett mycket sömn, Affe höll mig vaken flera timmar han gör så i bland vet inte vad som flyger i han. Började me att han stelnade till och sedan började pipa och vägrade gå in i vardagsrummet där han har sin sovplats.

Jag gick ut me han men de hjälpte inte och han släppte mig inte en sekund så när jag gick och la mig fick jag sällskap i sängen och inte brevid utan han la sig på mig och skakade nå så fruktansvärt, stackarn va livrädd och flämtade. Jag försökte lugna han men själv fick jag mer eller mindre panik eftersom jag trodde han va sjuk eller nå.

sädär höll de på flera timmar till han tillslut somnade och jag med och nu i morse är han som vanligt så de blir ingen tur till vetrinären som jag trodde vi skulle behöva i natt.

Nu sitter jag och Inga i soffan och myser me frulle och jag har så skit ont i magen i bland avskyr jag att vara kvinna speciellt en speciell tidpunkt varje månad, jag blir tjock, illamående , värk och humöret ska vi inte ens prata om så i dag ska jag bara försöka ta de lugnt. En promenad blir de så kanske värken försvinner lite.

Ha en fin dag så ses vi senare med nästa punkt Dag 6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback